Stipe Miocic: "When I win this fight" UFC 241 Workouts Scrum (FULL)

Share
Embed
  • Published on Aug 15, 2019
  • Hear everything Stipe Miocic had to say at the UFC 241 workouts for Daniel Cormier vs Stipe Miocic.
    Website: www.MMAWeekly.com/
    Subscribe on Flash-Player: flash-player.net/user/MMAWeeklyVideos
    Facebook: MMAWeeklycom-176775391774/
    Twitter: MMAWeeklycom/
    Instagram: mmaweekly
  • SportsSports

Comments • 30

  • Ryan Newton
    Ryan Newton 2 months ago +1

    He just did in the 4th round

  • Rashan Sankofa
    Rashan Sankofa 3 months ago

    Stipe looks and talk Totally Incomplete. He is missing many links.

  • Rashan Sankofa
    Rashan Sankofa 3 months ago

    First of all id like to say that Stipe is mentally slow. He talks like a full retard. Anyone that becomes a fan of a Caucasian retard is a fucking full fledge retard.

  • C P
    C P 3 months ago

    So Weird!!! This guy is not even aware that he got Eye Raked, till Duh could not see a closeup punch that knocked him into Neverland? What a moron!

  • alen zlikovski
    alen zlikovski 3 months ago

    get real he lose 100%

  • Trump Trolls
    Trump Trolls 3 months ago +2

    Wonder if he’s already sustained some damage. His speech is terrible and it’s definitely gotten worse.

  • Billy Doyle
    Billy Doyle 3 months ago

    DANIEL IS IN HIS HEAD BIGTIME

  • SickKent
    SickKent 3 months ago +5

    Cormier will poke his cornea.

  • Nick Diaz
    Nick Diaz 3 months ago +5

    Feel like Stipes speech is getting more jumbled, not good. Reminds me of Chuck in some of his interviews.

    • Nick Diaz
      Nick Diaz 3 months ago

      @Trump Trolls yeah I'm Rollin with D.C. Rematches are dangerous though, I feel like espcially for HW cause they're coming for revenge and the power behind those punches. Idk I saw an interview where DC was saying he was testing his range in the first round and that's why it looked as close as it did. This second fight he said he doesnt need to find his range and will be going more at him. We'll see, its gonna be a great card though!! Excited. All three top fights in the card prob could of headlined another.

    • Nick Diaz
      Nick Diaz 3 months ago +1

      @Xftbllplyr he is pissed lol. Yeah I felt like he threw that little jab at DC cause he was frustrated and hes not a very good shit talker.

    • Nick Diaz
      Nick Diaz 3 months ago

      @MunsonMAN yeah speech has always been kinda shotty. I thinks its just got worse though, there was a part in the interview where he stammered for like 15 seconds. Idk what the hell he was saying. Poor guy but I guess he likes what he does?

    • Trump Trolls
      Trump Trolls 3 months ago +1

      DC is gonna stomp that ass again

    • Xftbllplyr
      Xftbllplyr 3 months ago +1

      He is pissed off at DC. DC has gotten in this poor man's head. He even brought up DC's crying when he lost to Jones.

  • M.U.B.U 4L
    M.U.B.U 4L 3 months ago +7

    He's like watching paint dry. Doesnt even look happy to fight.

    • Rashan Sankofa
      Rashan Sankofa 3 months ago +1

      Stipe has the personality of a public sidewalk. duh!

    • STOP CALLING ME MAYHEM!
      STOP CALLING ME MAYHEM! 3 months ago +1

      he just worked out lol stfu youd be exhausted let alone wanting to do an interview

    • Roddy Rod
      Roddy Rod 3 months ago +3

      He's pumped up to fight you tard

  • D-BLOCK Diaz
    D-BLOCK Diaz 3 months ago +13

    I think Stipe is gonna Win his Belt back, you watch lol 💯👍🏽💪🏽💪🏽

  • tetster
    tetster 3 months ago +4

    🐐🐐🐐

  • GLTCH 12345
    GLTCH 12345 3 months ago +5

    He will lose lol

    • That Horror Guy
      That Horror Guy 2 months ago

      Hahahahahahahahaha L

    • That Horror Guy
      That Horror Guy 2 months ago

      Good call lol

    • unexpected things!!!!!!!!
      unexpected things!!!!!!!! 3 months ago

      @GLTCH 12345 replying to your comment you dumbass

    • Xftbllplyr
      Xftbllplyr 3 months ago

      ClayDog MadMan stipe got smaller to help his conditioning. Dude is about to get ragdolled by dc.

    • ClayDog MadMan
      ClayDog MadMan 3 months ago +1

      Stipe clearly underestimated DC in that last fight... Stipe will respect DC in this fight and beat him...